Lēciens mārketingā

Decembra sākumā devāmies uz Itāliju tikai un vienīgi, lai izlektu ar izpletni, paralēli lecienam strīmoju tiktokā gan paceļoties gaisā, gan kad parašūts bija jau atvēries. Neaizmirstama diena priekš manis un svarīga diena mūsu komandai, pēc vairāk kā 2 gadiem esam pieteikuši sevi mārketingā, ar savu pieeju, ar savu unikalitāti. Ar jaunām emocijām - jauns sākums.

"Latvijas Maiznieks"

18.Maijā mēs kopā ar mūsu draugiem ''Latvijas Maiznieks" lidojām no Rīgas uz Daugavpili, lai Daugavpilī lecot no lidmašīnas ar parašūtu baudītu Latvijā labāko burgeru ''Maiziņš'', pirms paša burgera baudīšanas brīvā kritiena laiks bija 36sekundes un ātrums bija 199km/h, paralēli lidojumam turp un atpakaļ mēs visu atspoguļojām tiešraidē ar iespēju sekot tam visam līdzi, pati tiešraide bija ap 12h, pašai tiešraidei bija vairāk, kā 25k views, visiem,kas bija pieslēgušies bija unikāla iespēja redzēt visu tiešsaistē un gūt emocijas otrpus ekrānam, tiešraides laikā izlozējām vienu no vietējiem iedzīvotājiem, kas leca ar mums, pirms lidojuma paspējam izdalīt burgerus gan Daugavpilī, gan pēc atlidošanas Rīgā. Un tieši ''Maiziņš' ir pirmais pasaulē, kura degustācija notika lidojot ar izpletni.

"Kauguru Tirgus"

Projekta “Ražots Latvijā” ietvaros pirmais mēnesis ir aizvadīts Kauguru tirgū, mēs atspoguļojām pašu Kauguru tirgu, vietējos uzņēmējus un viņu pašu produkciju. Izveidojām Kauguru tirgum sociālos tīklos un mēneša laikā publicējām ap 50 video Kauguru tirgus soc.tīklos un kopējais skatījumu skaits ir vairāk kā 1,1 Miljons. No tiem 688k no tiktok platformas, protams neizmantojot nekādas reklāmas, tikai pieejot ar savu pareizo pieeju.

"Vidusskola.com"

Projekta “Ražots Latvijā” ietvaros devāmies pie nākamā latviešu uzņēmuma – Tālmācības vidusskolas (vidusskola.com). Trīs mēnešus filmēju saturu par skolu, izglītību un tālmācību. Veicinājām uzņēmuma atpazīstamību, piesaistījām jaunus klientus un popularizējām tālmācības skolu un tās piedāvātās iespējas. 

Pēc profila pārņemšanas mainījām saturu, uzlabojām skatījumus un, protams, arī rezultātus. Publicējām līdz pat 60 video, kas kopā sasniedza 1,6 miljonus skatījumu. Pēdējā mēneša laikā sasniedzām miljonu skatījumu, un 85% no tiem tika iegūti septiņu dienu laikā. Populārākais video bez jebkādām reklāmām sasniedza vairāk nekā 350 tūkstošus skatījumu. Salīdzinot ar citu skolu saturu un rezultātiem tik īsā laikā, varu droši teikt, ka šī skola ir ne tikai labākā, bet arī šobrīd viena no atpazīstamākajām skolām Latvijā.